۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

اطلاعیه ی شماره ی 2



کمیته ی دفاع از زنان قربانی خشونت

مژده و تبریک به هم میهنان آزاده،
با مبارزات و لابی های پیگیر و شبانه روزی برادران و خواهران شما در کمیته ی دفاع از زنان قربانی خشونت، بالاخره موفق شدیم تا دادستانی بامیان را که در تمامی مدت به جانبداری از مظنون شماره ی یک قتل شکیلا و نیز دستبرد در پرونده ها و اسناد مشغول بود، از کارش برکنار نماییم. همین طور با اعمال نفوذ، زور و ترفندهای نامردمانه می خواستند پرونده ی شکیلا را مختومه اعلام نمایند، با تلاش ها و فشارهای همیشگی از مسوولین بلندرتبه قول گرفتیم تا دوباره به جریان افتد که بالاخره به این نتیجه رسیدیم که هیأتی 3 نفره زیر نظر معاون دادستانی کل تشکیل شده و بر روند آن نظارت نماید.
شما مطمئن باشید اگر در زیر سپهر زیست ما حتا یک قطره «آزادی» و «عدالت» وجود داشته باشد، ما پیروز خواهیم شد. ما بر حقیم و در این راه از هیچ فداکاری ای دریغ نخواهیم نمود.
به خاطر همین موفقیت ها که خالی از بازتاب نخواهد بود، از شما مردم خوب خود تقاضا می کنیم تا پشتیبانی های گسترده ی خود را از ما دریغ ننمایید، چراکه با تحولات اخیری که به سود حق طلبان و ستم دیدگان شکل گرفته است، جبهه ای که برای زیر پا کردن حق تلاش های گسترده ای را روی دست داشت، از این پس عقده مندانه و جدی تر با ما برخورد خواهد کرد. ما بی صبرانه منتظر حمایت های شما هستیم و می خواهیم که هرچه پرشورتر و فعال تر با قضیه ی شکیلا برخورد نمایید. باید تمامی محافل و مجالس، جهان مجازی (به ویژه برای هزاره های خارج کشور) و رسانه های داخلی را پر از «فریاد شکیلا» نماییم.
لازم به تذکر است که بنا به دلایل متعددی و من جمله برنامه ریزی های دقیق تر، راهپیمایی فردا پنجشنبه برای مدتی به تعویق افتاده است که بعدا زمان آن را اعلام خواهیم نمود.

کمیته ی دفاع از زنان قربانی خشونت
کابل ـ 12 میزان 1391

هیچ نظری موجود نیست: